wtorek, 19 marca 2013

Co dziś nowego?

Po pierwsze , nabyłam dziś 3 nowe kosmetyki.  Kolejne dwie próbki z firmy TRESemme oraz odżywkę firmy Simple.

Szampon mocno nawilżający TRESemme czeka jeszcze na swoja kolej w użyciu, doczytałam się z opini że  może obciążać włosy. Odżywka z witamina  E również czeka na swoja kolej . Obydwa produkty sa mocno perfumowane ,barwione , zagęszczane , posiadają sporą ilość konserwantów  oraz silikonów. Jednak próbki sa małe i tanie, a uważam że czasem i taki kosmetyk nie zaszkodzi kiedy chcemy w szybki sposób osiągnoć idealna fruzyre. 

Simple, to  z rego co się już zorientowałam  mało znana angielska firma. Jak zwykle kosmetyki zakupiony za 1 funta.  Odżywka ma sporo zioł w sobie, nie sa one niestety  na pierwszych miejscach.  Nagietek  oraz rumianek zdecydowanie  góruje w zapachach MIMO  że  producent obiecuje  brak perfum ,zagęszczaczy oraz barwników. Czyżby wiec była to naturalna woń ? Zapach  tej odżywki to poprostu herbatka :) Różnica jest ogromna w porównaniu z kosmetykami TRESemme które zalatuja sztucznymi perfumami. 
Odżywki tej uzyłam już dzis. Włosy najpierw porządnie wymyłam  oczyszczajacym szamponem. Odzywka jednak jest baaardzo mało wydajna, musialam wmasować we włosy doslownie cala dłoń  płynu. Jest bardzo rzadka  przez co spływała mi z głowy.  Trzymałam ja okolo 15 minut , bez trudu zmyłam ja z włosów. Odżywka jest bardzo lekka  , wlosy sa przyjemne . Jest to dla mnie bardzo dobry znak zwlaszcza ze odzywka nie posiada silikonów oraz bardzo małą ilośc parabenów. 


Jestem bardzo zadowolona z jej zakupy zwlaszcza że .......
Nieszczęsna nafta. Dziś nie użyłam jej  przed myciem włosów i odrazu zauważyłam  mniej włosów  przy rozczesywaniu. Mimo wszystko cała ta sytuacja  z nafta bardzo zniechęciła mnie do  tak intensywnej pielęgnacji włósów. Jednak dziś czulam sie już lepiej  i mam nadzieje ze moja nowa odżywka z Simple oraz olej łopianowy pokochaja sie z moimi włosami :)


Kolejna rzecz o której chciałam wspomniec to  NISIM Fast testowany przez mojego chłopaka. Zostało mu jeszcze tylko troche na dnie tak że juz nie bawem więcej na ten temat :)

2 komentarze:

  1. Witaj :) znam obydwie marki, TRESemme absolutnie nie sluzy moim cienkim wlosom, zadziwilam sie czytajac , ze Simple to malo znana angielska firma, na ich stronie mozna przeczytac , ze sa na rynku od 35 lat. Rzeczywiscie odzywke do wlosow mozna kupic w ,,funciaku,, ale i boots i superdrug ma wiele ich produktow nie tylko do wlosow , znasz ich strone? http://www.simple.co.uk/ Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie probujac zdobyc od kogos informacje na temat tej firmy dowiedzialam sie ze nikt jej nie zna :P ale polubilam sie z ta odzywka bardzo....

    OdpowiedzUsuń